ştiţi ce e naşpa? (3)

04Feb08

ca am fobie de restaurante goale.
localurile unde e totul aranjat si gol iar chelnerii stau ca ulii pe tine.
asa cum stau si taximetristii pe la ora 23, in orice intersectie mare.



11 Responses to “ştiţi ce e naşpa? (3)”

  1. 1 stiuca

    Nu stii tu sa savurezi momentul sau esti prea neinteresat de persoana cu care te duci. (😀 ) Gandeste-te ca restaurantul e inchiriat doar pentru voi.

  2. am uitat sa precizez ca ma duc singur, da?
    deci pentru mine.
    si ma enerveaza ca se’aude radio 21 in ele…

  3. 3 stiuca

    A… tu te duci singur si ei sunt aia dubiosi ca-ti acorda atentie? Vroiai sa se uite la RoBingo sau ce?

  4. Tocmai sâmbătă am fost într-unul şi nu ştiam de ce am ieşit aşa repede: era gol şi părea capitonat cu totul. Aproape de Unirii, la nefumători.

  5. 5 blue

    stiti ce e naspa?…sa mananci singur.
    intr-un restaurant gol sau plin, nu conteaza.
    mie mi-e tare aiurea. mai bine-mi iau la pachet.
    nu pot.

  6. pai vezi?
    nu’mi place sa am parte de toaaaata atentia… mai ales ca nu pot lasa spaga pentru toti.

  7. Deci problema ta nu e cu locatiile goale ci cu tine gol. Outer demons rise inside.

  8. 8 transp

    eu cred ca as manca, daca mi-ar fi foame.
    aratati-mi un restaurant gol. eu mananc acolo.

  9. la nudisti.😳

  10. Nici eu nu puteam să mănânc singură într-un restaurant, de fapt nu pot în continuare.

    Singurul loc este o pizzerie în care lumea vine să ia la pachet şi mai mănâncă şi acolo.

    Îmi plăcea să merg acolo să iau 2 felii de pizza (în pauza de masă la serviciu, alţi colegi nu mergeau pentru că cică lucrează şi nu au timp să li se facă foame), o prăjitură şi câteodată cafea (deşi nu beau de fel). Stăteam pe scaunul înalt de la geam de unde poţi să vezi totul afară şi să fii văzut mai puţin (cum dai ketchup pe tine). Era mereu aglomeraţie acolo!Vorbesc la trecut pentru că nu am mai fost de ceva timp. Nu ştiu de ce ne plac locurile astea, par pline de viaţă sau cum?

  11. unde este locul despre care zici tu?
    de cand caut si eu unu’ la lumina si la… hm…
    https://morcoveatza.wordpress.com/2008/02/06/vreau-o-cafenea/
    na. ca asta, asa!


Lasă un răspuns

