ce’i al tău… a fost.

04Feb08

odata ce intri in frizeria de la mine d’acolo.

i’am spus ca vreau sa’mi ia doar putin… „cat atat”. aratandu’i.
„deci lasa’ma sa mi‘l ud si sa mi‘l intind si’apoi vedem ce si cum”.

cam asa e si la dentist… „fa’mi loc te rog, ia’ti limba de acolo si lasa’mi dintele liber”
presupun ca si la mecanic, la croitorie si la reparatzii ochelari e la fel… ia sa mi le repar eu acasa singur.

m’am tuns. si sper ca n’am chica… asa cum cativa 50% spun.

26 Responses to “ce’i al tău… a fost.”

  1. 1 blue

    uaaaaa!…
    deci…
    stai sa-mi revin:
    n-ai tuns, n-ai tuns si deodata!
    si…
    n-ai scris, n-ai scris ieri si azi si deodata!

    azi esti „deodata” tare.

    Sa-ti fie intr-un ceas bun!
    Maine te vad! 🙂

  2. am si poze dar mi’e asa sa le pun aici.
    ne vedem maine.
    deci sper ca n’am chica.
    asta e problema mea astazi.

  3. 3 blue

    cred doar ca nu ti-ai mai vazut forma capului de mult 🙂

  4. 4 stiuca

    Asa o fi si la ginecologie?

  5. :))
    excelent.
    da’ chiar.
    ce fantezii or avea medicii ginecologi asa in general?

  6. Deci şi tu te tunzi singur din acelaşi motiv? 😀
    Eu cam de 3 ani, mi-a cam crescut părul, recunosc!

  7. Ştii care-i faza? Oamenii ăştia au uitat cum erau ei înainte să fie frizeri, mergeau acolo şi plecau fără păr, frustraţi şi probabil în sinea lor dornici să se răzbune pe frizeri. Uite aşa taie ei părul fără milă că doar nu e al lor.

  8. si pe langa asta… ma gandesc serios daca ei chiar arunca parul ala sau il vând!!!

    si nu ma tund singur… nu m’am tuns niciodata singur.
    da’ chiar… o sa scriu pe celalalt blog ce’am patit, apropo de asta… multumesc.

  9. 9 blue

    nu e asta.
    stiu, i-am boscorodit si eu toata viata…
    cel putin o tanti…mi-o arata pe fi’sa si-mi zice ca si ea vrea sa aiba par lung (ca al meau) si apoi mi-l tunde cat sa fie mai scurt ca al aleia…imi venea s-o iau la palme.
    dup-aia nu m-am mai tuns nici eu mult timp, de frica.
    dar apoi mi-a crescut aiurea si s-a tocit, si-a pierdut forma…bla-bla…
    si mi-a explicat tanti mea de acum ca trebuie sa tunda in limitele spuse de tine, dar pana obtine o forma.
    ca cica sunt niste reguli. cu unghiuri si laturi si diagonale, un fel de formule in care se incadreaza fiecare tunsoare (matematica, frate!)
    si ca tine de respectul fiecarui frizer/stilist sa te faca sa arati bine la sfarsit.
    ca „matematicienii” ailalti din salon stau cu ochii pe el sa vada daca si-a rezolvat „ecuatia” bine.
    tu, oitzu, cred c-ai fost problema de fizica cuantica!

  10. si asta cu
    „baietii trebuie sa aiba parul scurt iar fetele parul lung” de ce tine?
    sau „ce’i cu parul ala mare buuueeeeeei… tunde’te buuueeeeeei… fii si tu barbat buuueeeeeei!!!”

  11. 11 blue

    hai, mai…
    iar ai luat-o cu astea?
    nu-ti zice nimeni nimic, poate doar bunica.
    important e sa-ti stea bine.

    si sa nu bei, sa nu fumezi.
    sa ai o viata implinita: serviciu bine platit, poate masina – sa o duci la spital „daca doamne-fereste”
    sa-i promiti ca o sa-i faci nepoti si sa zambesti zagalnic la gandul asta.
    si gata. te-au last in pace toate rubedeniile.
    se mai si lauda cu tine.

    armata nu mai e obligatorie. ai scapat.

  12. uf… oare bunicile din Zair tot asa procedeaza?

  13. 13 stef

    sa zica si eu ceva, avand in vedere ca viatza mi-am petrectu-o intre stadiile de par pana la c** (ma scuzati :)) ), si ras pe cap. Acum doua dati mi-am oprit o shuvitza de par, considerand ca ar fi ultima data cand il aveam lung… :”> Ultima data am strans o punga de la Primavara plina cu par… Cine stie ce imi va aduce viitorul?…

  14. ce este Primavara? si de ce este scrisa cu litera mare?

  15. 15 cristina

    vreau pozaaaaaaaaaaaaa!!!!
    am zis, am zis.
    adica trrrrrrrebuie!
    🙂

  16. neea. nu pun poze cu mine pe blog’uri, da?
    lasa ca ne vedem noi pana creste… 🙂

  17. 17 transp

    io creca de-aia n-ai scris ieri tuata ziua, la cat par ai lasat :))

  18. 18 stef

    Primavara e un mini supermarket ;))

  19. mini super market…
    …hm…

  20. 20 stef

    … e asa … de kartier… transp il stie.

  21. si Primavara asta cu P mare e numai la voi in Drumul Taberei, huh?
    ce oameni…

  22. 22 stef

    dap… e brand local… o sa fie si zona rezidentiala… fac si ei un bloc jumate … :))

  23. Eu cred că tot părul ăla e aruncat pe apa Sâmbetei 😀

  24. 24 blue

    nu e bine. poate se-nfunda canalizarea ‘colo si se inumda satul prin care trece apa Sambetei.
    oricum, daca e p-asa, satenii aia au vazut multe lucruri ciudate plutind la viata lor.

  25. 25 transp

    ma gandesc deja la episodul doi din seria „mi-l vor tunde sau nu, pe oaie”

  26. „tunde or not tunde” – this is the question.


Lasă un răspuns

