nunta la ţigări

01Feb08

nu stiu ce cauta cavalerul de onoare intins pe jos, langa buchet.
nu stiu de ce sta atat de aproape mireasa de el iar mirele (mr. Pall) foarte indiferent la un muc distantza.
si nu mai stiu cat am baut de nu mai tin minte scandalul de dinainte.
am pozat asta pentru voi, sa va reamintiti de nuntile cu scandal de care n’am avut parte niciodata desi in mai toate filmele am vazut.
si saracutza Kent are acum de ales… daca va ramane pentru totdeauna cu cavalerul (i’am ascuns identitatea din motive de securitate) sau sa’si ceara iertare si sa… nu stiu…
tare greu e!

nunta la tigari

*multumesc lui transp pentru aranjamentele florale…

34 Responses to “nunta la ţigări”

  1. 1 transp

    coafurile mirilor fac toata poza!

  2. aha, deci identitatea cavalerului teuton este ascunsă intenţionat ca să nu ne legăm de ea 😀

    eu am impresia că-l consolează liliacul, sau e o liliacă? sau e clar altceva dar nu ştiu cum îi zice

    hai să mai zic!
    toţi au venit să ia miros prospăt, fiind consumaţi deja d.p.d.v. al tutunului, poate au venit să se hrănească şi ei cu alte esenţe, să capete alte culori, să scoată din melancolie pe alţii 😀

    după cum se vede, azi am dat drumul la imaginaţie, fugiiiiţi!

  3. stai aşa, e nuntă de homosexuali: kent and paul 😀
    sau poate e o lume de misogini, există ţigări cu nume de fete?

  4. 4 lekutz

    bai nush cum sa iti zic.. dar e nunta de gay. kent nu are cum sa fie femeie.

  5. deci e liliac. ca na… sa fie numai o feminina in peisaj…

    SI NU E NUNTA GAY!!!
    mireasa e Kent (era parca’ntr’un film (:oops:) numele asta la o fata) iar mirele Mr. Pall (cu Mr. in fatza neaparat! dovada sobrietatea pe care o infatiseaza)!
    deci sa fie clar. 🙂

  6. bine… n’am gasit pe net mai nimic… dar este femeie, va rog! 😦
    am gasit in schimb ceva ce ar putea schimba situatia…
    http://www.kirotv.com/news/15178319/detail.html?rss=sea&psp=news

  7. 7 transp

    chestia e ca amandoi is imbracati in alb. sunt mireshi. pana si cavalerul e mires.
    cred ca e o conspiratie

  8. 8 lekutz

    kent nu are cum sa fie femeie. in afara de vougue si virginia slims… niciun alt nume de tigari nu inspira masculinitate.

    ce, oae… sa inteleg ca esti impotriva nuntilor de tigari gay?

  9. 9 Marci

    Daca vrei tu sa fie nunta,bine…da’ eu cred ca este o inmormantare de fapt…Si cavalerul de onoare este marea dragoste a d.soarei Kent care il conduce pe un ultim drum pentru „a se spala” de pacate pt ca din nush din ce motive a ales sa ramana cu Mr.Pall.Si acesta se uita satisfacut „fraiere,eu m.am ales cu femeia si tu cu „caii de la bicicleta”! :)).Ah!Este o nunta la chinezi ca sunt imbracati in alb.

  10. 10 transp

    revin cu o idee. oare la tigari cum e? fumatorul ucide?

  11. smoking skills.

  12. 12 Anicatza

    si moking skills.

  13. 13 Anicatza

    cum naiba fac sa-mi pun si io moaca pe post aici?

    …si va rog nu ma trimiteti la manualul tehnic! 🙂

  14. 🙂
    trimite’mi pe messenger si o pun eu.
    eh… tre’ sa gasesc alt skin.

  15. Am o dilema totalmente feminina: io zic ca aia e floare de trifoi, o prietena zice ca e…cum sa-i spun…”miezul profund” al tigancii… Lumineaza-ne,sensei! 🙂

  16. cu mine vorbesti?
    eu nu stiu nimic.
    la nunta aia am fost doar invitat si am stat sa fac poze.
    am baut, ce’i drept, si d’aia n’am reusit sa dezleg misterul, telenovela. de floare… nici atat.
    sa iasa florofilii!

    si de la anicatza, fara numar:

    *i need a skin!!!

  17. Eu nu mai cred că e nuntă! E o petiţie şi cei doi sunt părinţii.

    Domnişoara Liliac îl ajută pe Cavalerul-fără-nume să se pună pe picioare (era emoţionat sau şocat cum de au adoptat o fată aşa frumoasă ca Lili), cred că el e cel mai tânăr (nu e fumat tot)sau poate face o plecăciune, văd că e cam strivit 😀

    Şi ca să fie totul şi mai interesant, cei doi nici măcar nu se uită, în afară de faptul că stau cu spatele şi au gulerele trase în sus…

  18. sau daca o fi o inmormantare?
    cu ala micu jos… mort de cancer la filtru…
    hm…
    cred c’ar fi un bun print impotriva impotriva fumuatului. 🙂

  19. hai că filtru la morbiditate nu ai pus:P

  20. asta imi aduce aminte de un afis de liceu:
    „va rugam, nu mai aruncati mucurile de tigara in wc. se aprind greu si au un gust ciudat.”

    si cavalerul e un dunhill!

  21. prima oară citii „nuntă la ţigani”, ş-avusei inpresia că ai scris tu greşit în status. pentru că, evident, r şi n surt ura lârgă alta pe tastatună.

  22. @anne
    foarte frumos si mai erau multe asemenea mesaje pe undeva… ce’mi place regulile scrise intr’un anume stil, mai amuzant asa…

    @cougar
    pai na… special am gasit titlul asta. 🙂
    oricum… mai e şi un ă acolo… doar nu scriam ţigăni!

  23. e mutat tenporar în ailantă parte a tastaturii, la nuntĂ

  24. Am crezut ca nunta la tigani. Aia ar fi fost mai fain, poate si citeam postarea.

  25. noi sa fim sanatosi!

  26. 26 Tudor

    super tare

  27. 27 stiuca

    Si… zici ca s-a meritat Superman?

  28. mie mi se pare ca seamana mai mult cu o inmormantare.

  29. 29 stiuca

    Shhhh… sa nu te auda Superman, ca-si rupe fusta de nervi. Laser, frate!

  30. pai da. seamana a inmormantare… am zis mai sus.
    cancer la filtru, deah.

  31. As vrea sa fumez o tzigara ca-n cer la filtru. Mai inspre week-end.

  32. ca’n cecer noros sa fie. mai furtulburata asa…

  33. Constantine, sa fie cecer noros la tine, ca esti balbait. La mine e senin prezent.


  1. 1 cină în doi « morcoveaţă

Lasă un răspuns

