ştiţi ce e mişto? (2)

30Ian08

sa ceri la magazin „dati’mi, va rog, doua 3 în 1”

30 Responses to “ştiţi ce e mişto? (2)”

  1. 1 transp

    … daca nu cumperi pe firma 😛 cic-cic!

  2. trei două în unu, vă rog…

  3. si sa fie si moca
    trei doua in unu la zero lei. minus un strop de sanatate.

  4. trei două în unu, la zero grade, hai minus unu…

  5. atunci cand ramai fara ambele iubite…

  6. dadada! hotarasem la un moment cu o prietena sa cerem 6 in 2 in loc de 2 3 in 1 ;))

  7. excelent! numai ca la ce vanzatori avem in tzara (mama da’ iar ma iau de ei?) probabil te’ar fi injurat nitzelush si’ar fi gustat gluma mai tarziu, cu ceapa, citind Libertatea (da, ziarul!)

  8. am si cerut. la bufetul liceului. „6 in 2, va rugam. adica 2 3 in 1, stiti, da’ e mai usor asa.” nu prea s-au mirat, eram cunoscute la bufet, pentru ca eram „patiserice”, deci cliente fidele si modele.

  9. patiserica esti din fire, te stiu eu…

    da’ chiar… laborator in liceu aveati? adica de patiserie, normal…

  10. Victor: stii ce e mai misto?
    Victor: sa ceri asa: dati-mi si mie 2 paini si-o paine!

    foarte misto.

  11. de pe la mine spusă:
    – dati-mi vă rog un corn, un covrig si un corn.
    – deci două cornuri si-un covrig?
    – nu! un corn, un covrig si înc-un corn.

  12. da, da… sa le buimacesti pe vanzatoare si sa fie nevoite sa mearga in spate sa ceara ajutorul oamenilor de stiintza din laborator.

  13. 14 Anicatza

    tot tare (parerea mea) e sa intrebi fata de la galantarul de carne de pui (Woollies) – de altfel aici toti sunt super amabili, zambitori, saritori si serviabili – despre ficateii de pui: „can you please give me some of the blue ones?”
    am ras cu lacrimi de s-a uitat tat supermarketu` la mine.

  14. :))
    si tanti ce’a zis?

    *anicatza este departe, departe… mai departe decat distantza de aici la polul nord. :dreamy:

  15. 16 Anicatza

    s-a uitat buimaca ca nu stia ce a lovit-o, apoi a continuat sa zambeasca si sa ne serveasca cu… pinkie-red ones :(!

    oricum una din pasiunile mele e sa surprind lumea in „off-side”.
    alte idei cu alta ocazie 😉

  16. m’ai prins si pe mine in off’side cand am fost prima oara la mare… dar asta’i alta poveste.

  17. sau cand nu stii sigur pluralul de la „izopren”, ceri asa ca mine:
    -dati-mi, va rog, un izopren si inc-un izopren.

    la fel cu hot-dogul, unde in mangalia cer mereu:
    -un hot dog, va rog. nu, de fapt, 2.

  18. :))
    ce dragutz… unde’s chioscurile alea „American HotDog” la care mergeai si cereai simplu „doi, va rog!”? eh…

    apropos de izopren.
    eram in cora si intreb o doamna de la raft daca’mi poate spune de unde’mi iau un izopren.
    dupa cateva momente de gandit hm… „poate la instalatii, nu stiu”
    chiar imi pare rau ca se numeste asa… poate ca era mai bine na… rogijina de burete? sau cum?

  19. da, rogojina de burete e bine.
    sau chestie de stat pe ea in cort ca sa nu-ti fie frig.

  20. sau pe plaja ca sa nu’ti intre nisip in… mp3 player.

  21. mai misto ar fi sa mergi in magazin sa-ti cumperi filmul „4,3,2” si sa zici „dati-mi vo 2,3,4 bucati.”

  22. sau „dati’mi 5 filme 4,3,2 si un pix, multumesc!”

  23. …pe rand?

    o zi buna!

  24. exact… dar sa nu intram iar in jocul in care am intrat mai sus cu ana… 😳

  25. Sau un trei-în-unu, un doi-în-unu cu balsam şi încă două!

    Doi hotdogi? e pluralul corect pentru hot-dog? 😀

    Lasă că am mai cerut eu nişte ape la magazin şi s-a uitat vânzătoarea mirată la mine…

    – de care?
    – izvorul minciunilor! (eu numai aşa îi zic)

    (între timp am trecut la altă marcă undemerge să ceri şi la plural)

  26. „4 ape va rog… si daca se poate sa lasati loc in punga si de’o mansarda”
    hihi…

  27. pumni mei minte nu are

  28. asa…unde-am ramas?
    nu era laborator in liceu, „drogurile” patiserice erau aduse de la laboratorul de la patiseria mama. care era peste drum.

  29. Si ce faci data iti da doua si platesti pentru 6?


Lasă un răspuns

