deceu public

30Ian08

de ce pe un santier inginerul e ala cu ochelari de soare?

16 Responses to “deceu public”

  1. păi cum? să stea cu ochii-n soare?

  2. mi’am adus aminte de expresia
    „a se uita ca curca’n lemne!”
    mi se pare GENIALA!
    si’am râs mult.

  3. pe asta cu curcile n-am mai auzit-o:)
    de fapt stau slab la expresii & zicale românesti.

  4. chiar ma gandesc serios sa caut de unde vine.
    adica a fost la un moment dat un om care a vazut cum o curca se uita’n lemne? si a zis „gata! asta nu stie ce’s alea lemne si se uita ca proasta!”

    si am dubii acum daca era curca sau gaina…

  5. dar expresia „ca nuca-n perete”?
    am gusturi prea eclectice de ími place
    nuca în perete?

  6. 7 transp

    deci cand a dat Stefan cel Mare cel mare, Mihai viteazul sau orice alt ctitor din popor, pe nume Ionel (eu dintotdeauna am crezut ca Gheorghe sau Ionel stau acolo la un birou si fac zicale) o dat cu nuca in perete, s-o auzit ceva.
    „Ce zgomot tampit!!”
    si cam atat.

    Despre ochelarii de soare, numai de bine. Eu cred ca-s speciali, cu grafice desenate pe lentile.

  7. e cam ca mingea de tenis in perete… cu care ma jucam destul de des in dormitor.

    expresii de neinteles si inventate dupa nopti de betii crunte.

  8. aaaaaaaaaaa…. deci se refera la zgomot si nu la actiunea in sine.

  9. se refera la nuca ce nu se potriveste in perete. putea fi si pepene sau ananas, dar probabil era toamna cand s-a inventat expresia. si era in Romania, desigur.

  10. mda… si nucile’s ale romanilor…
    because that’s why we’re fuckin’ nuts…

    „ca ananasu’n mlashtina”, merge?

  11. pitit ca un kiwi pe potecă?

  12. uns ca lãmâia…

  13. incomod ca o rodie…

  14. 15 Anicatza

    as adauga ca un fir de par care te roade…in zona aia gingasa…care e mister total pt multi barbati 🙂

  15. tztz.
    fir de iarba vrei sa zici
    in zona aia de campie
    a tarii pasiunii
    tara imparatului rosu.
    fii si tu mai metaforica.


Lasă un răspuns

