recunosc…

29Ian08

…am luat un ziar Compact de la coshul de gunoi. chiar eram interesat de competitia aceea din nushcetzara in care oameni se alearga prin apa, noroi, foc, fornetti, miere, ciocolata, kfc si alte sortimente de mizerii… o competitie aspra la care puteai participa doar daca aveai nushcate kilograme si nushce pregatiri de atlet. eh… eu sa fiu sanatos!
si’am mai luat, in tinereturi, multe carti aruncate de un vecin de la scara cealalta… unele erau chiar noi si chiar citibile iar altele numai bune de dus la maculatura si de a scaote ceva banutzi… desi aveam si alte metode.
nu mi’a fost rusine in niciunul din cazuri. nu mi’e rusine sa iau din cosul de gunoi ceva ce mi’ar fi util sau chiar indispensabil pe moment si care nu este afectat, inca, de gunoiul propriu zis care pentru mine are acel miros… ghena… pubele… masini cu fund…



3 Responses to “recunosc…”

  1. Eh… era hrană spirituală, dacă luai o prăjitură de la coşul de gunoi (cum a făcut George din Seinfeld)mai vorbeam😀

  2. as fi putut face si asta.
    depinde de context, de prajitura, de ardoare, de pofta, de daca esti cuplat sau nu, de sesiunea ce trece, de escavatoarele care plâng, de dupa blogurile gri… in fine… multe, multe…

  3. rectific ceva.
    mierea si ciocolata, in cantitati mici, nu’s mizerii.

    de fapt, ORICE in cantitatzi MARI e mizerie…


Lasă un răspuns

