salut!

24Ian08

Ramona mi’a spus ca la ea la birou sunt vreo 15 oameni iar dimineata se saluta cu fiecare strangandu’si mainile, indiferent daca e femeie sau barbat. mi se pare fascinant. mai greu strangi mainile domnisoarelor… dar nu vreau sa vad domnisoare pupand mana barbatilor sau, mai rau, barbatii intre ei pupandu’si mainile…
dac’as mi’as saluta si eu la fel colegii de birou ar insemna sa fac o tura pe la vreo douazeci de birouri, sa le stranga mana, sa comunic odata cu strangerea de mana… „ce mai faci?”*, „ai de lucru, huh?”, „merge treaba?”**, „ce cald e, nu?”, „ce cutremur a fost, l’ai simtit?”, „ce meci misto!”… iar dupa ce’mi iau cafeaua si deschid calculatorul se face ora de pauza de masa si toata ziua’i compromisa.
deci nu.
strangerile se mana se poarta intr’un grup restrans de 5-6 persoane iar cand saluti un grup mai mare e suficient un „buna ziua!” clar si cu voce tare sa te’auda toti.
mi’am adus aminte de liceu cand intram in cercurile (la propriu) de colegi si ma simteam ca’n carusel cand cu o mana tinuta in fatza si cu ochii mei in ochii colegilor, ma invarteam 360° pentru a respecta pe fiecare in parte. giiieeeaaaaa…
n’am suportat niciodata ritualurile de salut din liceu… stil „caracatitza” cu mii de maini si jdemii de miscari si lovituri…

*cea mai retorica intrebare, nu’i asa?
**urasc intrebarea asta!!!

24 Responses to “salut!”

  1. mie nu-mi place cand intri in cerc si trebuie sa pupi pe toata lumea!!
    si…cum iti merge? ;))

  2. 2 lekutz

    codul bunelor maniere de Roz, Oitza.

    aia in liceu o stiam si eu… eram fascinata cat timp puteau baietii sa piarda strangandu`si mainile… dar era un ritual al masculinitatii ma… noi, muritoarele de rand nu intelegeam.

    nu mi`a placut niciodata sa ma pupacesc pe obrajori cu toata lumea. (poate d`aia am fitze. sau poate pt ca am fitze).

  3. mda… trecea pauza pana dadeai salut cu toti (plus comentariile de rigoare).

  4. 4 transp

    era cu cerc???? 😐

  5. da’ contabilii cum se saluta?
    sper ca nu „cic-cic!”

  6. 6 stef

    dar in cercurile de fete cum era cand pupai fiecare obraz intalnit si dupa 10 minute cereai o pauza…. sau mai degraba amanai pe pauza urmatoare…. :))

  7. Ritualurile alea de care zici sunt furate de prin filme de genul Saved by the bell.
    Eu îi salut pe toţi la grămadă, mereu altfel (zâmbind, încruntându-mă sau oricum altfel, dar nu teatral). Am şi eu o problemă, nah!

  8. si cu pupatu asta… am auzit ca exista zone’n care se pupa doar o data, pe un obraz iar, daca nu cunosti, ai sanse sa ramai in aer cu buzele tuguiate cand vrei si pe’al doilea obraz.
    sau tot prin alte zone (ale tzarii)… se pupa pe gura! 😐 in general, cei care fac asta sunt matusi, unchi, bunici…

  9. 9 stef

    … eu am vazut prima data chestia asa cu pupatu la fiecare minut, pe tvr in serialul ala frantzusesc, de semana bine cu salvati de clopotez… erau 3(4) fete, 3(4) baieti… si aveau baietzii o formatie… si fetele stateau la camin sau internat…. dar nu mai stiu cum se numea si nici nu il gasesc… 😦

  10. Salut si tie, morcoveata! Ce mai faci?

  11. 11 petite

    da normal ca strangi mana orice-ar fi (adica barbat, ´femeie sau alta bestie).
    sau cel mult imbratisat, asa, pe diagonala.

  12. daca vor veni in viitorul apropiat extraterestri fara maini si’or sa fie si prea scarbosi sa’i pupam? pam-pam! ce ne facem?

  13. 13 petite

    asta-mi aduce aminte de:

    „when the phone goes greengreengreeng… I pink up and go: YELLO!”

  14. 14 petite

    ce extraterestri?

  15. DA!!! „Ce faci?” zisa cand esti fata in fata cu persoana respectiva mi se pare ce mai imbecila chestie ever!!!

  16. @petite
    d’aia care nu’s intraterestri… cum sunt râmele…

    @dark
    da’ ce’ai vrea sa’i zici? „si? te’ai c***t?”

  17. 17 Niji

    si eu care credeam ca sunt singura ciudata, care nu sare pe lume cu pupaturi … pff

    PS: oitza e un morcov fetita? :-S

  18. 18 Dar'Ku

    @oae
    da’ ramele cum se saluta intre ele?

    si nu..d’a din moment ce vine la tine si vede ce faci in momentul respectiv, ce rost mai are sa intrebi „ce faci?” e…stuipd…un simplu „buna” ar fi de ajuns….zic eu…

  19. 19 petite

    de la ce vine „d’a”??

    deci
    ramele, ca se le recunoastem, spun: „rmna”. dar atata fac ele: spun. ca de facut nu au cu ce.
    (auleu. suna de-a dreptul.)

  20. râmele si ele ca sherpii… se incolacesc, fac ritualuri „cefaciene” si pleaca mai departe…
    mai naspa e cand se intalneste o râma cu ea insasi…

  21. Păi …
    … dacă vin extratereştii o să ne uităm la ei şi ei o să se uite la noi fix ca râma la bordură …

    … sau şi mai rău, dacă mâini nu au, de pupat nici vorbă poate vor/vom simţi un deşt (pam-pam! 🙂 ) în fund!

  22. 22 petite

    nu, ca tot fata-n fata stam.
    eu le-as baga degetele-n ochi.
    doar la ei ma gandesc… poate au antene. ei ne baga o antena-n cohi, noi ne bagam degetele-n ochii lor.
    vedem ce iese (speram ca nu ochii, heheh).

  23. stef,
    cred că te referi la acesta, am vrut să-l pun şi pe el dar am zis că e suficient unul

  24. eu zic urmatoarele:
    – iubirea salveaza tot ce se intampla in lume, indiferent de anotimp, zi sau moral
    – (editat. mi’am dat seama ce’am scris)
    – kumm e cea mai energizanta bautura din romania
    iar saluturile sunt foarte apreciate de cei care nu sunt salutati.
    in rest.
    vorbe in vant… trrbuie sa ascultati.


Lasă un răspuns

