mergi la muncă sau la serviciu?

22Ian08

am revazut’o pe Cristina ieri in tramvai.
mai de aproape, dupa multi ani. nu am comunicat mai mult de doua priviri si cred ca venea de la munca. parea foarte obosita, lihnita, „maine demizionez”-ita si fara chef de orice fel de comunicare.
eu am tot gasit diferente intre „ma duc la munca!” si „ma duc la serviciu”… si nu foarte multi ma cred ca nu’i una si’aceeasi.
dar na…

4 Responses to “mergi la muncă sau la serviciu?”

  1. 1 blue

    clar nu e acelasi lucru!
    chiar ieri ma gandeam si eu la asta, pe bune.

  2. cum suna
    „ma duc cu serviciul in Spania”
    si
    „ma duc cu munca’n Spania”

    e clar ca primu’ ia un bilet mai scump la avion.

  3. 3 transp

    eu ma duc la cic-cic de-acu’

  4. i agree! i agree!

    eu, in schimb, merg la birou, da?


Lasă un răspuns

