frizeriile ma dau peste cap

21Ian08

eu sper sa am curaj.
am impresia ca’n frizerii exista o limita.
iar eu am depasit’o de mult.
“cu tot respectul, domnule… cum va cheama?… asa… costel… dar la noi in unitate avem niste reguli, stiti… daca doriti, va fac programare sau vine un coleg, pentru un tarif suplimentar, sa stea noaptea cu mult peste program sa va tunda ”

deci na…

15 Responses to “frizeriile ma dau peste cap”

  1. si blue a scris ca

    eu am impresia ca in ultima vreme, asta cu frizeriile s-a cam dat peste cap
    rasar ca ciupercile (si arata cam la fel) pe zi ce trece tot mai multi tinerei cu freze de-alea ciuntite si fistichii – emo (termenul politicaly-corrrect e “manga”)

    eu am crezut dintotdeauna ca estia intra cu o tunsoare normala (un bross scurt) si ies peste juma’ de ora cu paru’ peste ochi si urechi
    cum dreq fac frizerii aia asta?

  2. Uite de-asta mă tund singură şi nu se vede mare diferenţă 😀

  3. deci nu prea tai din el… 🙂
    eu ar trebui sa’mi iau concediu daca as vrea sa ma tund singur.
    au incercat de doua ori prieteni de’ai mei cand eram mai mic dar din cauza rezultatului, am ajuns la zero si urât.
    cu toate astea, a doua oara, am avut o prietena, Corina, cu care m’am sarutat pentru prima oara mai… na… mai intelegeti voi…
    a rezistat doar doua zile cu mine. eram prea complexat de faptul ca nu puteam sa’mi dau jos sapca.
    am intrat si’n biserica cu ea’n cap.
    am pupat si sefa de la multi ani cu ea’n cap.
    si inca mai cate…

  4. „nea alecu, nea alecu
    tunde oaia si berbecu” (acest cantec exista)

  5. pai atunci prezinta-l pe acest domn Alecu lu’ oaie….mhehehe

  6. Ha, Ha, Ha… ce gluma buna… nu mai pot de râs.. Ha, Ha, Ha…
    you…

  7. morcoveaţă

    deci ai morcov când e vorba să mergi frizerii? 😆

  8. :)) si tot creste…

  9. 9 transp

    culmea, eu azi tre sa ma tund.
    la fel de culmea, trebuie sa aleg cum sa ma tunda.
    si mai mult decat culmea, tre sa fie bine.

  10. 10 blue

    you bet!!! (zambet sagalnic)

  11. niciodata nu e bine, fiule!
    invatza de la astia mai batrani care au indurat toata viata de adolescent urmatoarele
    „mergem sa te tunzi!”
    „iar?”
    „da.”

    „va rog sa’l tundeti de scoala”

    „hahahhaahha…”

    cand deja puteam merge singur la frizer nu prea mai era la moda „de scoala” si intrase „bross”u’n actiune. eh… nu prea aveam de ales. si chiar vroiam sa aud din propria’mi gura „NU DE SCOALA!!!”
    goddamit!!

  12. 12 blue

    Eu stiu ca nu m-am tuns DELOC intre clasa a 6-a si a 11-a…duamne cum aratam…mi-am dat seama de asta cand eram in primul rand la un concert Phoenix (ce vremuri, dom’le…)si la aia cu „fata verde cu paru’ padure” tuata lumea se uita la mine si se gandea de ce-s albastra (aveam si niste suvite albastre atunci, copyright ‘Eternal sunshine…’)
    Iar acum cand ma duc la tuns pun agrafa ca semn pana unde o las pe tanti sa ma tunda
    Dar tot imi place mai mult cretz asa. Si o sa mai sufar un proces de incretire imediat dupe sesiune da, oaie??!

  13. esti naspa.

    am o colega ce s’a facut din cretz drept… si’i sta asa de bine…

  14. 14 blue

    mie imi place asa.
    i-am spus mamei ca trebuia sa ma nasc creatza, ca am personalitatea potrivita.
    flutura mai bine in vant si ma gadila pe obraji si e bine! 🙂

    si, bineinteles, in lumea fixatiilor si fixistilor de tot felul, regula e ca vrei ce n-ai!

  15. as considera’o chiar regula numarul 1 din lume!
    desi ma mai gandesc.


Lasă un răspuns

