joaca de’a teroristu’

20Ian08

„domnule? ce cautati aici?”
„astept pe cineva”
„pai am vazut ca va tot uitati pe la secretariat, pe la cancelarie… de ce faceti asta?”
„pai admiram scoala caci este foarte frumoasa”
si dupa aceea a venit o replica pe care n’am auzit’o niciodata desi exista!!!
„va rog sa ne onoratzi cu lipsa!”
n’am mai avut ce comenta.

mi’am adus aminte de o fantezie mai veche… aceea de a deveni suspect de ceva. aceea de a fi in ipostaza de „buna ziua! am dori sa stim ce cautati aici, pe cine si de ce! si dati’va castile jos, mainile la spate si supuneti’va perchezitiilor!” – sau ceva de genul asta.
acum ceva timp am ajuns mai devreme la o intalnire in fata Cercului Militar. era o zi‘n care toate coshurile de gunoi din orash au fost desfiintzate, o zi’n care erau jandarmi pe strazi din zece’n zece metri iar pe mai toate blocurile din centrul capitalei snipe’ri finutzi jucau table sau tintar.
eh… atunci a fost sansa mea sa devin suspect.
asteptam de vreo 20 de minute in fata cercului militar, incepusem sa ma uit prin masinile parcate, am inceput sa vorbesc la telefon discret sau sa ma prefac ca am handsfree… nimic.
m’am plimbat prin jurul jandarmilor, ma holbam pe acoperisurile blocurilor… nimic.

enervat ca nu ma suspecteaza nimeni de nimic, am renuntat si na… mai astept o sansa.
poate la vreun concert ceva.

14 Responses to “joaca de’a teroristu’”

  1. 1 lekutz

    vineri seara m`a rugat un nene sa ma dau de langa o cladire pentru ca e obiectiv militar. e drept ca eram acolo de 15 minute si se tot adunau oameni in jurul meu…dar… sunt inofensiva. allah dammit.

  2. eu as alerga prin fata ambasadei Statelor Unite intr’o dimineata de duminica cu soare…

  3. Deci cine e teroristu?

  4. pai cine mai doreste, cine mai pofteste…

  5. Pe mine m-au suspectat la Diverta ca am vrut sa fur un cd si m-au bagat intr-o camera laturalnica;in timp ce ma perchezitionau tot spuneau sa stau linistita ca o sa fie bine. Si acum intru la Diverta cu teama-n suflet. :-S
    Nu vrei asta…nu! nu! 😛

  6. gorilla lui otto von habsburg m-a suspectat că vreau să scot un kalashnikov din geanta mea. si era doar setul de carioci să desenez balerine.

  7. cu camera laturalnica am alta problema.
    am lucrat o perioada la PM (un mare facator de tzigari) si pentru ca eram colaborator, ne’au dat badge-uri de acces temporare, na.
    PM asta e o fabrica mare din care nu au voie sa iesi cu nimic din familia tigari, cafea, suc, apa (toate astea fiind gratuite in incinta).
    pentru ca totul sa fie sub control, ne’au spus ca masinaria de pontaj (un fel de intrare/iesire la/de la metrou asa) ia aleator, la iesirea din fabrica, cate o persoana din zece pe care o controleaza intr’o camarutza.
    eu cu colegul meu Alex, fiind colaboratori, am avut ocazia ca in fiecare zi (aleator my ass), IN FIECARE ZI am avut placerea sa vizitam camera laturalnica unde pe la sfarsitul colaborarii intram mai mult pentru a da cu semnatura.

    iar faza cu cariocile’mi aduce aminte de mr. bean in aeroport. :))

  8. şi eu când eram mică mă jucam cu un vecin, ionel de-a teroştii la el în casă, la ţară la bunici.

    ne-am jucat până când într-o zi am dat foc la casă. apoi nu ne-am mai jucat. am fost pedepsiţi.

    ionele, dacă citeşti asta, ia legătura cu mine, oriunde ai fi. mi-e atât dor de tine câteodată şi de ce frumos a fost când eram noi mici.

  9. daca luati legatura na… sa fie de cat mai buna calitate si sa va prinda!

    desi… oare dinamita se vinde la legatura sau la kil?
    cea din desene animate, evident.

  10. eu stiu pe cineva care a plecat
    s-a intors
    si s-a prezentat cu „lipsa”
    chiar daca nu era cea care trebuia sa onoreze locul respectiv

    probabil ai „faţă de om bun”

    o zi buna!

  11. acum ca m’am barbierit, sper sa fiu mai ok.
    o sa incerc, poate saptamana viitoare, dupa ce ma si tund.

  12. iti tunzi coama? 😦

  13. eu sper sa am curaj.
    desi e alt subiect delicat.
    am impresia ca’n frizerii exista o limita.
    iar eu am depasit’o de mult.
    „cu tot respectul, domnule… cum va cheama?… asa… costel… dar la noi in unitate avem niste reguli, stiti… daca doriti, va fac programare sau vine un coleg, pentru un tarif suplimentar, sa stea noaptea cu mult peste program sa va tunda ”

    deci na…

  14. 14 blue

    eu am impresia ca in ultima vreme, asta cu frizeriile s-a cam dat peste cap
    rasar ca ciupercile (si arata cam la fel) pe zi ce trece tot mai multi tinerei cu freze de-alea ciuntite si fistichii – emo (termenul politicaly-corrrect e „manga”)

    eu am crezut dintotdeauna ca estia intra cu o tunsoare normala (un bross scurt) si ies peste juma’ de ora cu paru’ peste ochi si urechi
    cum dreq fac frizerii aia asta?


Lasă un răspuns

