superglue e mic copil

16Ian08

c’a fost aracetu’ mai intai.
si tot aracetu’ a fost mai intai sub banca mea la prima ora de mate din clasa a saptea.
dar nu era pentru mine… am avut norocu’ sa zic „Hai ca stau eu aici, tu du’te in spate daca nu ti’ai facut tema!”
si’aveam blugi bleu.

e situatia aia in care ti s’a facut o farsa de care stiu persoane din jurul tau. ele asteapta aproape satisfacute reactia de „AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHH!!!” ca sa le aduci la fericirea supremo-ilarianta. daca nu ai nicio reactie, n’au nici ei gura mare. simplu.
eh… asa am stat eu cu aracetu’ sub cur vreo 10 minute ca sa nu rada magarii. si’am stat, si’am stat… si gura lor de la urechi tot cobora, tot cobora… pana s’au plictisit si s’au gandit mai bine daca eu’s nebun sau daca ei’s tampiti si’au manjit alta bancutza sau au pus prea putin si nu s’a simtit!!! si’asa am starnit semne de intrebare, nervi, „ba prostule! ti’am zis sa pui mai mult!”
timp in care eu m’am mutat deja in alta banca cu siroaiele de aracet dupa mine, m’am sters cu niste caiet de matematica si’am continuat semi-linistit ora.

2 Responses to “superglue e mic copil”

  1. cineva’mi sopteste’n casca faptul ca aracetu’ are prietena si o cheama aracetera.
    asteptam.

  2. 2 petite

    superglue e aracetu’ fara ochelari? adica in genul clark kent / superman??


Lasă un răspuns

