djiniul modern

16Ian08

si cand ma uit iar la titlu’mi dau seama ca nu trebuia sa sune asa.
avem djiniul modern din lampa care cu sigurantza s’a plictisit singur si s’a casatorit la un moment dat. cu un balon de sex opus care in cazul nostru este un el.
cei doi si’au redecorat lampa si dupa cum se vede in legenda au parte de un dormitor, baie, bucatarie, living, muraturi si locul special de frecat.
odata cu sederea amandurora s’a mai instalat o gura de iesire si astfel, cea pentru djiniu’ sotzie este ca un hol de make-up pentru a iesi la indeplinit dorinte aranjata iar cea a balonului este plin de bauturi si pe undeva ascunde heliu cand vrea sa intarzie.
sotzia djiniu’ are amantzi si e ceva normal iar sotzul balon are funditze. foarte evident, nu’i asa?
astfel, cei doi implinitzi si cu roluri importante in viata (ea djiniu, el balon) isi duc viata intr’un mediu contemporan gol de prejudecatzi, saracie sau abonamente. conteaza ca se iubesc si din cand in cand nu. carmen si bikewomen forever.



36 Responses to “djiniul modern”

  1. 1 transp

    1. cine-i carmen?
    2. ce duamneiartama e aratarea asta?
    3. ce loc de frecat? holu’, ce? :)))
    4. si de ce pui apostrof la geniu? uratule ;))

  2. 1. asa il o cheama pe geniu.
    2. un geniu din lampa fermecata, confort 1.
    3. e in hol acolo o chestie.
    4. pentru ca mu merita. e pur si simplu un geniu. modern. dar na…

    lampa fermecata s’a cam demodat, nu?😦

  3. 3 transp

    da, acu’ se numeste i-pod, tata

  4. 4 transp

    sau, pentru nostalgicii care fluiera a paguba, e Mr Propper

  5. 5 petite

    pi romaneshte, textuletzul asta s-ar traduce…
    „error on page. cannot display a valid meaning”.
    glumeam. e genial.

  6. genial in sensu’ de lampa, sper.

  7. 7 petite

    pai geniul din lampa e cu sens unic.

  8. si ce vrei acum sa fac?
    sa’i divortzez?

  9. 9 petite

    ce dumnezeu a unit…
    … DA!

  10. De fapt e un DJIN😀

  11. bine. am corectat. suna mai bine.
    am trait intr’o minciuna.
    credeam ca e geniu’ ca spirit si fum.

  12. ps: nu l’am facut singur acasa si plangand de ce nu mai merge netu’
    am martori. si nu… nu e nimic diabolic.

  13. Genie (engleza) este citirea si englezizarea (?) cuvantului djin (care probabil s-o scrie altfel la ei). Dar cum traducatorii Walt Disney de la noi sunt niste minunati (si erau, mai ales prin 1990-1994) , au tradus „Genie” drept „Geniu” …

    Si uite asa, geniile nu mai participa la olimpiade de fizica, ci sar hop top din lampi.

  14. De fapt erau Egmont Romania, sau cum s-or numi. Aia care scoteau revistele cu Ariel, si Donald, si Scrooge. Reviste imperialiste la care nu am avut acces cand eram mic.

  15. 15 petite

    si ard gazu’ de pomana

  16. deci clar ar trebui datzi in judecata.
    eu am fost invatat la scoala ca exista doua tipuri de genii: aia si astia.

  17. http://dexonline.ro/search.php?lexemId=88775

    http://dexonline.ro/search.php?lexemId=23068

    Hmmmmmmmmm … Oricum, originalul e djin(n) … cu doi de n. Nah ca am dat-o si eu in bara. Imi fac autocritica, si trec la colt.

  18. 18 transp

    iar eu va zic ca e bine geniu.
    geniu, la romani, era un fel de spirit pazitor pe care-l aveau copiii la nastere. chiar asa se numeste: genius. si culmea, arabii l-au luat de la romani😉
    in franceza e genie (accent ascutit pe primul e).
    pam pam

  19. Poate ai vrut sa scri djeul modern.

  20. 20 blue

    ma mai ametiti mult?
    doar am intrat aici sa aflu informatii competente, adevarate si intotdeauna politicaly-corect😛

    concluzie:
    „geniu” e la fizica (si numai acolo!)
    „djin” suna al naibii de bine in toate formele sale de manifestare: vapori, lichid si chiar in lampa, de ce nu?
    am o minte deschisa…🙂
    „dijin” in schimb suna cel mai prost, dar asa e de obicei cu toti termenii „corecti”

    putem sa mai inventam noi?

  21. dar a zis cineva de dijin? care e? sa’i mut fatza!!! rrrr

  22. 22 transp

    propun să-i zică „dă gin”!!!

  23. la romani da, transp, dar nu progeniturile ci barbatii, femeia avea o juno. poate ma insel. si ma indoiesc ca arabii ar fi luat ceva din vest, pe care il considerau inferior. si de fapt despre ce perioada vorbim? daca ma insel, plezneste-ma aici in mod public.

  24. uuu. incepe sa devina interesant.
    cine crede in djinii? aveti lampi pe acasa?
    mai stiti episodul acela din desenele animate cu Popeye si Olive cand era si’o lampa fermecata pe acolo?
    in acelasi epidod, Olive isi face unghiile cu oja folosind o masinarie fooooarte interesanta, geniala as zice.

  25. .. habar n-aţi avut ce-i aia „encounchment”.

  26. imi rimeaza cu „un compartiment”.

  27. 27 blue

    as vrea eu o lampa de-aia!
    s-ar potrivi perfect in dormitor, pe comoda.
    la vara o sa-ncerc sa-mi improvizez si-un baldachin…

    si cand eram mica voiam si aparat de-ala de care ti-ai amintit tu (bine ca mi-ai amintit!) sa-mi fac pedichiura cu bidineaua. pacat ca oja mea preferata nu se vinde la kil’:)

  28. a propos. cred ca’mi iau o narghilea. ca scoate si aia fum si e tot geniala.

  29. 29 blue

    da! da! si eu
    cat de repede!
    rosie, verde sau mov, medie de statura si cu aroma de cirese si mere.

  30. 30 blue

    si uite asta e concluzia: o sa fim cu totii dijini-i moderni – ne fumificam singuri!

  31. o, da.
    djiniul modern vine din narghilea si nu din lampa.
    iese fara frecush shi’ti intra’n suflet prin plamani.
    iti interiorizeaza simturile iar cand il dai afara ti s’au indeplinit majoritatea dorintelor. una, doua… de la caz la caz.

  32. 32 transp

    @storyteller: mai, si eu m-am mirat cand am aflat.
    aparent, existau niste triburi care au plecat de la latini, numite si numitii Nabateni. eh, cand au plecat ei de la romani, au luat cu ei si geniushii. adica djinii, mai incolo.
    acu, fiecare cu mancarea lui de peste. djinii sunt da, mai aproape de ce avem noi pe tava acum, updatati asa (villain like, good like, lamp like…). la Roma erau mai default.

  33. apartament – compartiment

  34. @transp: te referi la nabateeni? cu doi i? din cate stiu eu erau trib semitic, ba vorbeau chiar minunata aramaica. da istoria e ciudata. stii tu ca ar fi fost latini?

  35. scuze am gresit: cu doi e, nu i.

  36. 36 transp

    nu stiu sa fi fost latini, dar poate faceau comert, na… si de-acolo pan-acolo…


Lasă un răspuns

