de ce nu e bine sa fii vatman

14Ian08

pentru ca daca te certi cu un coleg, vatman si el, s’ar putea sa ti se aplice legile lu’ Murphy intr’un mod foarte de neocolit.
sa ramana „in pana” un tramvai in fata celui pe care’l conduci tu si sa aiba nevoie de impins la depou.
deci sa nu juri niciodata ca n’ai sa’l mai ajuti pentru ca’n astfel de situatii chiar n’ai de ales. nu exista alta cale. nici la propriu macar.
eram intr’un 55 cu Venus in urechi cand, deodata, na… se intampla sa ramana cel din fatza „in pana” si sa aiba nevoie de ajutorul astuilalt care ne conducea noua drumu’ de tabla spre casa.
dar, din pacate ca n’am asistat la nicio scena*, erau prieteni… si’n plus, vatmanu’ nostru a golit tramvaiu’ si na… l’a ajutat pe om sa mearga la depou, cu o jumate de fatza necajit de na… „pana” colegului dar si fericit pe cealalta jumate de fatza ca a scapat de ore bune de lucru si ajunge mai devreme acasa.

si’mi aduc aminte, apropo de oameni in tramvaie ca si oamenii fara tramvaie cam tot asa sunt.
prin clasa a opta mi’am rupt doua bucatzele mici din mana cazand pe scarile toboganului, grabindu’ma sa cobor pe ele pentru a merge la ore. si aveam nevoie de dus la spital pe umeri, na… aveam nevoie de doi barbatzi bine pe langa mine.
mai aveau putin si faceau tragere la sortzi in clasa pentru a alege cine sa vina cu mine, cine sa lipseasca de la ore pana la sfarsitul zilei, cine sa se „sacrifice”. n’am avut hemoragie (good luck) dar din cauza asta am stat pana la coasere vreo doua ore pe hol (bad luck)

si sa stiti ca de la Iancului pana la mine acasa faceti exact 4 ingeri si tot atatia clovni. dar de pe album.

*ne plac scandalul, hotzia, zgomotul, tzipetele, urletele, leshinurile… mai ales cand le vedem live si nu la televizor. si povestim foarte atenti la fiecare detaliu despre ele.

10 Responses to “de ce nu e bine sa fii vatman”

  1. Altfel nu am fi balcanici.

  2. De la Iancului pana la tine (daca vine tramvaiul cu pricina la timp, faci mult mai putin..iar daca e vara, poti sa fumezi doar o tigara pe bicicleta ..si gata povestea.

  3. ai uitat sa inchizi paranteza. dar te ajut eu ca tot sunt aici… uite… )
    asa.
    imi pare bine ca nu exista legea fumatului interzis pe bicicleta. macar acolo sa mai puteti si voi din iunie.

  4. vatman, sau batman?

  5. cu batman am alta… de fapt cu frac’susuperman.
    da’ sper sa fie video.

  6. Da, de asemenea, nuse plateste bine.

  7. Mereu ma-ntreb cum o fi sa fii vatman, cred ca trebuie sa stai bine la capitolul rabdare si sa nu te saturi de acelasi drum niciodata.

  8. probabil ii pun pe linii separate in fiecare saptamana, sa nu se plictiseasca.

  9. Am o cunostinta care toata viata si-a dorit sa fie vatman.acuma termina cursurile pt tramvaie si isi cauta post.n-am vazut o persoana mai pasionata ca el de tramvaie.

  10. probabil stie de
    http://tramclub.org/index.php ( de mare angajament http://tramclub.org/viewtopic.php?t=828&start=0 )
    sau si mai bogat in informatie
    http://www.transira.ro/

    sau nici voi nu stiati?
    pe transira.ro exista un domn care a cautat sa pozeze toate tramvaiele de pe linia lui 5, de exemplu.
    de fapt, parca are asa o colectie de linii+tramvaie=love.

    si eu eram foarte pasionat… dar fonturile, framemaker’ul si xml-urile mi’au cam dus pasiunea in doar cateva amintiri placute.


Lasă un răspuns

