unde pui teleportorul?

11Ian08

ca tot mi’am adus aminte ca fosta prietena imi cerea sfaturi despre cum sa arate bucataria ei in noua, tot a ei, casa. si mi’a arat un design cazut foarte mult in sci-fi, mai ales din pricina griului metalizat, aproape transparent*.
cand am vazut pozele, prima intrebare venita’n minte a fost „Si unde pui teleportorul?”. si va fi o problema, nu? mai ales ca va arata pe dinafara ca o mare combina frigorifica iar pe dinauntru ca un mare cuptor cu microunde. mi’ar placea sa fie clasificat la electro-casnice si sa nu rada lumea de mine ca’l tin langa combina frigorifica.
pai ganditi’va ca la un moment dat va este foame si mergeti sa vedeti ce’aveti de mancare. deschideti frigiderul si pac. „f**u’i! iar am uitat sa iau oua!”. cu teleportorul imediat langa… problema va fi rezolvata pe cat ai zice „ok Andrew, apasa!”

*albastrul aproape transparent era luat destul de bine si eficient. mai ales dupa cum se vede pe site ca scrie carte epuizata..

15 Responses to “unde pui teleportorul?”

  1. teleportorul este undeva la mijloc (vorba unui cantec: între tine şi inima mea) 😛

  2. 2 lekutz

    scotty… beam me up

  3. 3 Ciocio

    buei, ia treci pe la lowden! ;)) teleportoru’ e invenţia mea şi-a lui vlădălău. ;))

  4. 4 programatorul kaki

    nu, nu, nu! ce faci daca in miez de noapte ti se face foame si din greseala in loc de frigider dai peste dansul teleportor?
    ajungi ca johnny bravo in lanul de porumb, nu?(cine stie, cunoaste)

  5. @ciocio – pai sa’mi arati cum functioneaza si daca’l pot procura doar cu… na… buletinu’

    @programator – peste noapte, sunt convins ca functia default a lui va fi, pentru fumatori, in balonu’ de fumatori iar pentru muritori, inapoi in pat.

  6. 6 transp

    si eu ma gandeam odata ca ar fi mult mai usor sa ma teleportez la serviciu. si dupa aia in pauza de masa, acasa, la ciorba si piure de-ala bun.
    si sa se intrerupa curentu cand sunt acasa, sau e reteaua ocupata de altii care se teleporteaza. ca eu cred ca e o limita de telportare. nu mai multi, ca pe urma ce iese de partea ailalta poate fi un mutant de teleportati. mana lui scotty cu chelia lui picard si mai departe…

  7. transp, daca ne-am teleporta aşa cred că ar aglomeraţie pe „ţeavă” 🙂

  8. 8 petite

    pai da, normal, cutii metalizate va trebe voua;
    pe vremuri, lumea se dadea pe calule, mananci jar si covoare cu imprimeuri florale, dar na…
    oricum, teleportorul e in sufletul fiecaruia dintre noi: trebuie doar sa inchizi ochii si esti oriunde vrei. (ce mai conteaza ce spun ceilalti, mereu se va gasi cineva care sa spuna ca realitatea e cu totul altfel decat ti-o inchipui)
    plus ca: partea buna e ca doar daca adormi asa, cu ochii-nchisi, poti ajunge unde nu vrei. dar asta-i o alta poveste.

  9. am teleportorul în cap. dintotdeauna:)

  10. mai e în: muzică, sex, vin.

  11. la suflet ajung toate, asta’i clar.

    🙂
    eu acum m’as teleporta in dush, in bucatarie, in orash si’apoi in pijamale, inapoi.

  12. Cu teleportorul asta mai e nevoe de bucatarie ?

  13. bucataria dispare din piesajul viitorului.
    ti-ai vazut personajul din film mancand pres des?!!!

    o zi buna!

  14. si totusi, nostalgici ramanand, ne vom putea permite antichitati gen bucatarie si baie.

  15. si daca te teleportezi in baie…unde deja e altcineva??


Lasă un răspuns

