copacul.

10Ian08

in scoala generala se da, normal. la mine, la nr. 77 in curtea de beton, era un copac mare rezemat de ghena de gunoi, cu o „partie” de primire ce dadea’nspre terenu’, tot de beton, de handbal.
in recreatii*, adevaratii barbati puteau urca in acel copac cu un avant de la vreo zece metri care puteau fi doar si cinci dar nu la fel de spectaculosi… zece metri in care mai aveau putin si cereau o flacara olimpica.
era distractiv in copac, fetele ii laudau, ei tot urcau, fetele ii laudau si mai tare si cu cat ajungeai mai sus iti duceai si cota de popularitate cu tine.
eh… eu n’am putut multa vreme. dar nici n’am incercat caci probleme mele vis’a’vis de teama de refuz, de penibil, de „HAHAHAHA!!! ce fraier!”… erau in floare atunci, ca si tuleiele…
imi venea sa vin noaptea sa ma antrenez ca un adevarat sportiv… sa’mi iau adidasi cat mai aderentzi, urlet de invingator si putere de urs cu mine dar… nu mergea… copacu’ nenorocit parca intentionat nu ma lasa sa’l cuceresc. d’aia n’am avut nicio prietena in generala, in afara de Cristina, pentru o zi sau doua… deah… nu eram sus acolo, in copac.

*cuvant care se duce dracu’ de pe o zi pe alta – ar trebui pus undeva la vedere, in cd’player’ele fabricate in romania, pe rucsaci sau macar un cocktail in GreenHours.



2 Responses to “copacul.”

  1. 1 Dar'ku

    nici eu n’am avut nici o prietena in generala…desi ma suiam in toti copacii…
    bine…pe mine nici nu ma prea interesau fetele la momentul ala…atunci fetele erau pt a fi trase de codite si necajite…😀

  2. sunt convins ca a existat o colega de clasa care in recreatie, statea in ultima banca cu poza ta si invata la biologie.


Lasă un răspuns

