caut oameni care leagă şireturi din două etape

10Ian08

o persoana care sa’si lege sireturile la fel cum fac eu. in doua etape, excluzand’o pe cea comuna ambelor metode, atunci cand le faci cunoshtinta si le legi unul cu celalalt. sa’mi spuna cine a invatat’o. suntem foarte rari, va spun!
legatul sireturilor de unul singur face parte din ritualul ala de lucruri de invatat de mic. mersul la toaleta de la inceput la sfarsit, dormitul fara parinti, spalatul vaselor, citirea/scrierea, scrierea/citirea si.. legatul sireturilor. ar mai fi dar nu’mi aduc prea bine aminte.
toti vecinii mei le legau dintr’o etapa… doua bucle, pac! legat!
eu stateam faceam o funda, apoi pe cealalta… c’asa m’a invatat tata si nu stiu cine l’a invatat pe el la randul lui… asa de… of!
e destul de stresant mai ales cand trebuie, chiar trebuie, sa iesi mai repede din casa decat ceilalti sau cand a ajuns deja taxiul sau cand e cat pe ce sa te prinda iubitul iubitei tale.
si’mi ia cam 5 secunde… pe cand legatul dintr’o etapa ia vreo 3. deci 2 secunde in plus. 12 minute pe an si nici nu vreau sa ma gandesc mai departe.

am incercat si dintr’o etapa dar nu merge… ceva nu se leaga!

31 Responses to “caut oameni care leagă şireturi din două etape”

  1. 1 petite

    nor-mal ca faci mai intai o bucla, dup.aia cealalta, dup-aia le-ametesti usor, tragi capetele, si pierzi liftul…
    NORMAL.
    asa face toata lumea care a-nvatat de cand era mica.

  2. ba nu. la tinerii din ziua de azi observ din ce in ce mai des, si ma frappe-aza, legatul cu doua bucle DEODATA. ciudatzii…

  3. 3 petite

    tinerii din ziua de azi n-a-nvatat de cand era lumea mica.

  4. am gasit o persoana. o cheama Dana si e din Bucuresti.
    pasiunile ei sunt publicitatea, aerul curat, muntele si caprioarele…
    multumesc, Dana!
    deci 2.

  5. Si eu ma pricep, am vazut la mama cand eram mai mica (tata ma invatase metoda aia clasica: doua bucle pe care le legi ca pe un nod)

    Eu mai leg la fel si pungile la supermarket cand iau fructe 🙂

  6. bravo. asa trebuie. trebuie un partid al celor care stiu si pot din trei etape… trebuie si un nume mai scurt.
    asta dupa ce deschid partidu’ miopilor.
    da’ chiar… la sucursale de partide exista d’aia in geam cu „Inchis”, „Deschis” ?

  7. aaa, stai asa, nu trebuie prescurtate toate, asta imi aduce aminte de o faza din filmul ala 1984 unde se taiau cuvintele si se faceau dictionare cat mai subtiri 😀

  8. Pai eu nu-nteleg… cum cu doua bucle direct? Cu doua bucle direct faci cand ai sireturile mari, ca sa nu calci pe ele, altfel faci ( faci ) bucla stanga, petrecut pe dedesupt si-apoi bucla dreapta. Deci las-o-n bucla ma-sii de treaba!

  9. 9 Ciocio

    am vazut si eu pusti care fac doua bucle pe care le innoada. eu fac nod, apoi o bucla si imediat dupa pe a doua. n-am inteles cum e metoda cu doua etape…

  10. cea cu doua e asa:
    1. cea identica cu metoda in trei pasi, respectiv na… mini-nodul ala peste care, de obicei la impachetat cadouri, se pune degetul…
    2. se fac doua bucle egale care se innoada si iese funda.

  11. pick meee, pick meee! 🙂 si eu am invatat asa…poate erau prea lungi sireturile pe vremea copilariei noastre dar de defapt explicatia ar fi ca nu imi plac chestiile care atarna in plus.
    funda la funda! 🙂
    acest post ma inspira pentru urmatorul post..(si nici macar nu sunt Rac)

  12. 🙂
    dar sa nu deschidem si capitolul, foarte important de altfel, cum punem sireturile la tenesi. ambele capete, simultan de jos in sus, in fiecare gaura, alternand standa, dreapta…
    sau…
    cu un singur capat mergand prin toate gaurile de jos in sus, celalalt asteptand lenesh sus sa fie innodat.

  13. Maaa, voi sunteti prea sireti pentru ora asta!

    Constantine, sa vii sa tzii tu dejtu’ la mine cand imi leg siretele. Simt ca am nevoie.

  14. Count me in. Nu mai ştiu dacă de la mama sau de la bunica ştiu 😀

  15. 15 transp

    eu de cand va citesc am uitat cum se face naibii un nod la sireturi
    m-ati ametit, uratilor

  16. 16 blue

    si eu tot din doua.
    deci suntem. multi.
    probabil e pe generatii…
    desi tu esti mai batran ca mine…

    si apoi, nu inteleg, de ce zici ca e mai incet asa. eu le leg re-pe-de. nu pierd liftul. nu merg cu liftul. si nu pierd nici scarile.

    …si o ultima idee: nu te mai uita la sireturi asa de tinere! 🙂
    te-ai speriat ca-ti legi sireturile pe o cale de disparitie?? :))

  17. deci suntem cel putin 10 si cred ca putem semnaturi pe strada de la oameni de acord cu initiativa noastra. Partidul Siretul din Trei (erau trei pana la urma… cu tot cu partea comuna celor doua metoda). PST… vine partidul!
    si mai la vara ca sa poarte lumea espandrile si sa nu’si aduca aminte cum o fac dar sa semneze! hihi.

  18. eo ma leg in mai multe etape din cauza ca de fiecare daa cand ma aplec tre sa ma ridic repede ca altfel ametesc. ca sa nu mai zic de timp… mai ales ca perfectionismul la mine inseamna cacapetele sa fie egale.

  19. ia’ti un legator de sireturi… ca o menajera asa. sa vina la 8, sa te lege, sa plece… si sa vina si seara, dupa preferinte, ca na… o dezlegare la sireturi ar fi binevenita.

  20. In sfarsit un blog folosit pentru lucruri serioase. Mai rar vezi asa ceva, mai mult photowalkinguri si bolovani pictati.

  21. Clar, trebuie să faci un video, să-l pui pe youtube ca să vadă lumea celebrul nod 😀

  22. mi le leg preclasic [(nod)(pauză)(buclă)(pauză)(buclă)] şi punk (ioc).

  23. tinerii din ziua de azi le leaga [(nod)(pauza)(bucle)(pauza)(nod intre bucle)] tztz.
    multumesc pentru formula matematica.

  24. dar cu formula asta double loop cum, dar cum durează 3″? că îs două noduri… eu credeam că zici:
    [(bucle)(pauza)(nod intre bucle)]

  25. pai asta e. dar nu se face si acel nod inainte? pff… am trait in minciuna.
    oricum, e instabil!

  26. CAta dilema. Oricum, bine ca aricii, capsele si fermuarili nu se conecteaza in mai multe feluri.

  27. si eu tot in doo etape. mie nu-mi place de tinerii care nu se mai leaga deloc. nu mai trag sireturile (ce placere era! bucla cu bucla) si si le indeasa in bascheti cu stil…

  28. Wah cel mai bne nu va mai legati de loc.
    Hai sava invat:
    1:se iau siret-urile in mana
    2:se indeasa in adidas,bocanc etc.

    Si te-ai scos cemai 2 etape 3 etape 15 etape si iti sa si mai bne

  29. Si ce te faci daca nu te primesc la scoala sau la primarie cand te-nsori… cu sireturile-n bocanci sau in pantofi, depinde de gusturi.

  30. 30 merge

    sincer eu am invat singur, dintr`o singura bucla, in 3 sec.
    Think a little different


  1. 1 ploaiacarevaveni

Lasă un răspuns

