elaborare stiintifica

08Ian08

nu vreau sa ma cred un mare cunoscator de termeni. nu vreau sa le stric unora sau altora profitu’, imaginea sau vanzatoarele semi-preparate. nu vreau sa distrug atentii, reclame, „ba! ce buni sunt acolo!” sau directii „mergi pe langa chioscu ala si faci dreapta!”. nu am de gand nici sa nu mai mananc niciodata asa ceva.
dar… din cate stiu eu, intr’un laborator se elaboreaza chestii, eprubete, vase multe, explozii, tactici, metode, brainstorming, „atentie! uraniu!”, recipente cu chestii verzi (TREBUI sa existe ceva lichid verde… ca’n orice film cu chestii chimice).
adunand ce’am scris mai sus mi’ar placea tare mult sa intru, invizibil, intr’un laborator de covrigi. laborator propriu de covrigi. numai al lor. unde inginerii nostri covrigari muncesc de zor la noi si noi retete, semestrial.
am zis invizibil caci sunt convins ca dincolo de usa opaca pe care scrie mare AVEM LABORATOR PROPRIU, sunt cateva doamne care beau cafea, vorbesc prostii si mai plimba un covrig dintr’o mana’ntr’alta.
nu ne facem adevaratele laboratoarele de râs?

14 Responses to “elaborare stiintifica”

  1. 1 petite

    pai se refera evident la varianta de definite: 2. (fig.) şantier de creaţie.
    cateodata vezi si firul povestiri(lor) din timpul creatiei:
    cate-un capat de sfoara gri. care nu-i un capat de tara.

  2. nu sunt de acord.
    oamenii aia fac covrigi.
    ii inteleg pe cei cu prajituri, fursecuri, torturi.
    covrigii’s foarte putin de cercetat.
    nu este nevoie de LABORATOR.
    ca mai scot ei unu’ cu mac verde (din solutia aia), unu’ cu datator de senzatii acustico-manelistice, asta e partea a doua… dar cat de des se intampla cate o chestie d’asta pentru a transforma un cuptor, o tejghea si niste aluat… in laborator!
    prea mult, dom’le… fitze, clar!

  3. 3 petite

    sa scrie-atunci:
    ‘Covrigi din bucataria noastra cu doamne’

  4. Santier? A zis cineva „santier”?

  5. Are Teo un laborator de ras, ii zice Cafe Deko. Baga ras automat de cate ori zice o poanta si sala nu rade. Adica de cate ori zice o poanta.

  6. il stiu. am fost de vreo doua ori.
    am gustat foarte mult glumele lui Teo… cu Stefan cel Mare, placinta sau razboi si jocurile cu „ba da”, „ba nu”, „ba da”, „ba nu”…
    asta pana am vazut Eddie Izzard si mi’am dat seama ca si Vio e un mare fan.

    si românu râde, in general, la glume cu p**a sau p***a. (hehe… cata valoare pe un asterisc)

  7. 7 abominalis

    Am văzut aşa zisele laboratoare dar, asemenea tuturor, am observat doar exteriorul uşii.

    Ar fi funny să aştepţi într-o după-amiază la coadă şi să se deschidă cu un şuierat ermetic uşa respectivă.

    Prin cadru să păşească un individ îmbrăcat într-un costum de protecţie, din ăla cum veti prin filmele cu virusuri, cu un tub conectat la spatele costumului şi cu un coş de nuiele în braţe.

    Răstoarnă covrigii din coş în coşul mai mare al vânzătoarei apoi intră cu paşi groi la loc pe uşa prin care se mai văd câţiva domni îmbrăcaţi ca şi colegul lor.

    Vânzătoarea se uită printre covrigii cei noi şi-ţi aruncă o privire plictisită.

    „Avem şi cu rahat. La doi lei.”

  8. :))
    sau vanzatoare se uita ba la individ, ba la client si dupa ce nenea intra la loc in laborator inchizand usa, zgomotele si furia… sictirita de parca nu s’ar fi intamplat nimic intreaba retoric… „Ce?”

  9. 9 abominalis

    Jur că aş cumpăra de acolo în fiecare zi de-ar fi să ştiu că pentru conceperea prânzului meu cineva îndură posibilitatea de-a i se perfora costumul şi de-a muri într-un interval ce-ar trebui să fie de la 5 la 15 secunde.

    Plus că la 2 lei covrigu şi la magazin ce ţine deschis 3 ore pe zi (cu toate că semnul scrie că închide la 20:30, când la 16:44 nu mai e nici ăla cu coarne şi nici mămica lui iubită pe acolo) nu cred că tipul are cine ştie ce salariu.

    Acum, serios, cine-ar refuza un covrig cu rahat la 2 lei?

  10. Azi intr-un anticariat pulsand incet, am zarit un roman cu numele de Morcoveata.

  11. inca nu am citit’o dar stiu ca exista.
    aici si aici

    pe mine m’au denumit asa prietenii din bloc. intr’a saptea cred c’am auzit prima oara porecla si de’atunci, vreo cinci ani tot asa mi s’a spus.
    asta pentru ca incepeam tot felul de subiecte de discutie neinteresante si de pe alta lume decat a lor. nu se potrivea nimic cu spartul de semintze, masinile, femeile, filmele si ce era na… la moda pe vremea aceea sa vorbesti in fata blocului.
    a fost cam asa, intr’un moment in care toooooate subiectele se epuizasera, spargeam seminte si era devreme:
    „bai? de ce la disk-man i se zice disk-man? adica doar pentru ca are un disc inauntru, merita sa i se zica asa? in sensul ca walk-man’u avea caseta si na… e walk-man… nu tape-man… putea sa se decida de la inceput cu ce nume vor continua in viitor, nu? sau poate s’au gandit la „fly-man” ? mmm”
    iar Alex, unul dintre ei, intr’un moment de furie si cu gandu’ la „ce idiot e asta, la ce poate sa se gandeasca!” mi’a zis … „bai nene! esti… morcoveata rau de tot!”
    si de’atunci…

  12. 12 abominalis

    Am citit cartea când eram mai micuţ. Capitolul meu preferat este cel ce descrie noaptea agitată a băiatului captiv în camera sa ferecată o noapte întreagă, fără oală de noapte… Ar trebui să mai caut cartea prin bibliotecă când mai trec pe la casa bătrânească. Ştiu că merită o a doua citire! 🙂

  13. trebuie s’o citesc si eu. rusine, stiu!

  14. … iar nenea ala in costum de protectie sa se roteasca din mijloc inainte de a intra in laborator: ail bi bac!

    Deci cine-a zis „santier”?


Lasă un răspuns

