timiditudine

08Ian08

eu am fost si voi fi in continuare un individ cu caracter timid iar in liceu mult mi’a trebuit sa vorbesc cu o fata… si cand am vorbit nu a fost chiar ca’n bancu’ ala (si? te’ai c… ) ci a fost ceva legat de scoala, BAC si alte tampenii pentru care propriul suflet m’a renegat o perioada.
ma gandeam eu ca printre putinele situatii in care chiar trebuie sa vorbesti cu persoana cu care nu esti in stare de obicei, sa te simti cu ea ca si cum ar fi o veche prietena, sa va destanuiti copilarii, familii si vise de calatorie, sa va spuneti filmele preferate, cartile citite, relatiile innabusite… ar fi… blocatul intr’un lift!
deci. cauta liftu’, roaga’te sa nu functioneze, sa se blocheze, sa intre’n panica, sa fii barbat s’o linistesti si sa dureze pana vine careva sa va scoata.
sau na… un cutremur, o inundatie… oricum… ceva nu foarte periculos si care se poate rezolva cu calm.

in aceeasi ordine de idei imi doresc sa raman blocat intr’un lift macar 30 de minute cu Simona Patruleasa, multumesc.

6 Responses to “timiditudine”

  1. 1 Ciocio

    ar fi tare să rămâi blocat cu ea (EA) în lift şi să începi să urli şi să plângi ca o fetiţă speriată. hihi!

  2. Uhh, Simona Patruleasa pare agresiva, parca spuneai ca esti usor timid 😀

  3. stii cum e cu gardu’ si cu leopardu’.
    aici poate fi invers.

    afara-i vopsit leopardu, inauntru… patruleasa! gardu’…

    in fine, intelegi tu! 🙂

  4. Si ce sa-i zici? „Hai sa facem prostii!” Cat de inteligent ar fi! :))

  5. 5 Ciocio

    …si sa-nceapa sa distruga liftul.

  6. hai, hai ca’mi dati idei.
    pacat ca sediul antena 1 are doar un etaj sau doo. „no elevator, thanks!”, stiu eu.


Lasă un răspuns

