cu busuiocu’ de an nou

05Ian08

a venit pe 2 ianuarie preotu’ pentru sfintirea apartamentului nationalizat in care locuiesc cu ai mei. vazand’o pe sor’mea, frumusica cum e ea, i’a oferit o crengutza de busuioc si i’a spus „Tine post negru doishpe ore de la noapte pana maine la pranz iar noaptea ce urmeaza baga crengutza asta sub perna si’ti vei visa sotzu”.
pai cred si eu ca de la nemancat si gandit la „cintza fie, cintza fie!” te ia o durere de cap de visezi tot cordonu’ de barbatzi pe care l’ai avut de la gradinitza’ncoa. si normal ca doar UNUL va fi ultimul visat, cel cu care vei ramane’n cap toata ziua, cel pe care’l vei suna sa’l intrebi ce mai face si daca mai asculta manele… (este un factor eliminatoriu!)
femeile casatorite deja ce ar trebui sa viseze in cazul asta?

14 Responses to “cu busuiocu’ de an nou”

  1. 1 Ciocio

    urmatorul (≈ actualul) amant?…

  2. ar fi ceva sa’i zica popa asta…

  3. 3 Bumb

    pare rau sa-ti spun ca teoria ta nu se mai tine in cazul in care visezi pe cineva pe care n-ai mai vazut niciodata in viata actuala.

  4. dar o sa’l vezi si’o sa crezi ca ai un deja-vu! desi eu cred din ce in ce mai mult ca deja-vu’uril nu exista si’s niste dereglari sus… doi neuroni venitzi betzi la serviciu!

  5. 5 petite

    deci am primit cea mai valabila esplicatzie pentru deja-vu: „cineva” vrea sa-ti spuna: „HEY! ia fii atent ca e o situatie / o persoana importanta. vezi ce faci.”
    asta chiar e in top, alaturi de teoria mea (mda, a mea…) cu dimensiunile care se suprapun. ceva mai putin romantat decat in filme de gen ziua cartitei, though, ca m-au invatat unii sa (incerc sa) fiu matter of fact-ish.
    oricum, mi se pare foarte valabila.

  6. dimensiunile as in timp, epoca, era? sau ceva mai subtire?
    si eu cred in dimensiuni perfect suprapuse. eu cred ca tine de lumina totul, de proprii ochi… dar mai experimentam.

  7. 7 petite

    dimensiunile lui einstein. adica nu stiu daca el a spus asta, din ce am citit eu nu aparea dar, na… timpul cel mare care se face rotocoale si spirale si fasii si noi suntem timpul. hahaha. la aia ma refer.
    lumiinaaa… da, as putea stabili o identitate lumina – timp, daca as studia un pic de fizica. ceea ce inseamna ca am la ce ma gandi. da’ chiar. cum se vede-ntr-o gaura neagra? sau intr-un vid, daca esti prins in vid cu ochii deschisi (raman asa, n-ai incotro).

  8. asta’mi aduce aminte de tzontzi care a spus ca nush ce arhivare dureada „o gramada” de timp.
    gramada e ceva fizic, nu? palpabil si vizibil, nu?
    oricum. totul este fizica si profii de fizica rulez. mai ales cea care mi’a dat 10 la lucrare’ntr’a 11-a.

  9. 9 Dar'Ku

    petite…daca esti prins intr-un vid cu ochii deschisi n-apuci sa vezi nimic ca’ntr-un vid perfect apa fierbe instantaneu…

    si’n plus…nu vezi nimic diferit pentru ca miscarea particulelor de lumina nu este deranjat de prezenta/lipsa aerului…

    intr’o gaura neagra e alta chestie ca acolo atragerea gravitationala e f mare si trage protonii inspre centru, ergo nu-i lumina deloc, deci n-ai ce vedea…nu ca ai putea vedea sau ti-ai da seama din moment ce singurul loc sigur in preajma unei gauri negre e linia fragila numita „granita temporala” si atunci probabil nu ti-ai da seama de ce vezi pt k pt tine timpul ar sta in loc…

    duamne ce tarziu e… 😐

  10. vezi? diferentza intre real si uman. ca la licee.
    nu e tarziu, mai zi. 🙂

  11. acuma nu mai e tarziu…si nu mai am cola in vene…acu’ mi-e lene sa aberez…si am un chef de munca de m-as duce acasa…

  12. …si de curiozitate…in afara de tine, mai citeste cineva din spate sa vada daca mai sunt commenturi noi?

  13. …da, bine…eu…. 😀

    in afara si de mine…

    si chiar ar trebui sa fie un buton de editare a posturilor… :))

  14. ar trebui da’ sa mai invatz cum e cu skinu’ asta.
    si da… daca vrea cineva poa’ sa’si salveze feedu’, nu?


Lasă un răspuns

