cum ar putea face bani…

04Ian08

…mecanicii de metrou. pai organizand excursii intre statii in cabina.
am vazut ca tot iau oameni, in general fete, multe fete, care nu apuca sa intre in vagoane la timp „ma luati si pe mine pana la prima? promit sa stau cuminte intr’un colt si sa nu zbier ca maimuta cat de misto se vede tunelu’ sau sa apas butoanele de deschidere a usilor in timpul mersului” (p’asta cu deschisu’ am avut’o in episoadele mele in care’mi imaginez ca salvez lumea de la calamitati, multe calamitati). deci le iau si le inghesuie intre costumele lor albastre cu sigle. eu as da chiar si bani in plus pe calatorie pentru un loc intr’un scaunel mic, mic pentru o statie in care sa vad tunelu’ cu un pahar de demi-sec in mana (stefan cel mare – victoriei ca e lunga rau). sau o sa ma imbrac in femeie’ntr’o zi sa vad daca am succes la „se poate pana la prima?”.

16 Responses to “cum ar putea face bani…”

  1. 1 Ciocio

    eu am mers o data cu doua colege de clasa. ce misto se vedea tunelu’!!! bine, nu chiar asa de misto… era dragut.

  2. si nu v’au pipait mecanicii?
    deci mecanicii mi se par mai rau ca muncitorii de santier… sunt mai subtili si au privirea mai puternica.

  3. 3 Ciocio

    :)) …ca sa vada mai bine prin tuneluri.
    nu ne-au pipait si nici n-au aratat c-ar avea intentii d-astea. eram minore, mai! cred ca doar s-au bucurat de prezenta noastra minunata.

  4. de acolo ai capatat privirea aia cu un ochi, ba cu celalalt… de la centrifuga de la curbe.

  5. 5 Ciocio

    =)) ar fi o esplicatie. dar ai vazut ca pot sa ma uit si fix daca vreau. da’ nu vreau, ca asa nu mai pot sa derutez adversaru’.

  6. abia astept sa asist la o conversatie de’a ta cu un ciclop. probabil te enerveaza ciclopii… ciclopffffoabo!

  7. 7 Ciocio

    ce-i drept, n-am prieteni ciclopi si nici nu ma atrag prea tare. daca intalnesc vreunul, ii mai desenez un ochi pe undeva.

  8. numa’ sa nu fie pe axa verticala ca iar te’ar cam rasuci…

  9. 9 Ciocio

    de ce? ma uit ba mai sus, ba mai jos. simplu.

  10. iti dai seama cat de mult iti vei obosi ochii daca va trebui sa vorbesc cu doi oameni, prieteni sa zicem, unul si ciclop cu un ochi sus, unul jos si celalalt om normal. biclop d’asta…
    pfff… d’aia vorbesti rar.

  11. 11 Ciocio

    vorbesc rar doar cand sunt obosit. sau plictisita. sau cand n-am chef sa vorbesc cu voi si totusi ma straduiesc.

    …iar ala cu ochii pe orizontala nu mai e ciclop, ca are mai mult de un ochi – respectiv doi.

  12. pai am zis ca vbesti cu un ciclop si cu un om normal. o masa de patru ochi pe directiile functiei de gradul doi.

  13. 13 Ciocio

    pai si ochiul desenat al ciclopului?
    de fapt, vroiam sa scriu „pe verticala”, nu „pe orizontala”, da’ n-am fost atenta. da’ ideea tot aia ramane. deci: daca-s doi ochi, oricum ar fi dispusi, nu mai e ciclop. nu? bine, doar unu’ e real…

  14. am inteles. poate fi un ciclop mutant, oricum.

  15. 15 Ciocio

    ai si tu dreptate. da’ in cazul asta s-ar putea sa fim chiar noi ciclopii mutanti. noi, oamenii adica. oricum, diferentele dintre oameni sunt considerate mutatii genetice: ochii albastri, parul blond, pielea de culoare inchisa, diverse trasaturi fizice… poate si un ochi in plus.

  16. 16 Cosmin K

    Daca as fi in locul conductorilor de metrou si as vrea sa fac bani, as face anunt ca nu mai opresc in nicio statie, decat la cap si daca cineva vrea sa coboare in alta statie sa marce banu’ la colegu’ care umbla cu chipiul prin vagoane…

    Daca cumva se va ajunge la asa ceva o sa cer despagubiri pt ca mi-au furat ideea si uite asa o sa reusesc poate sa ma imbogatesc… 🙂


Lasă un răspuns

