nume simple

04Ian08

ori ce nume ca Ana este trecut in cel putin un jurnal de baieti de clasa a 7-a. este un nume simplu, da… e un nume la care femeile de gandesc inainte sa nasca “Sigur ii punem Ana? chiar asa? sa fie in toate jurnalele baietilor de clasa a 7-a? pe toti peretzii cu graffitti? stii ca e usor de scris… damn! sigur? of, of!”
N’o sa gasesti niciodata jurnale intime de baietzi de clasa a 7-a cu Lucretzia, Paraschiva sau Argentina (sper sa existe ca’mi place cum suna…)



39 Responses to “nume simple”

  1. 1 Ciocio

    exista o Argentina. trece din cand in cand prin blu’zz.

  2. trebuie sa’mi faci cunostinta cu ea. e romanca, nu? :)

  3. 3 Ciocio

    da, e romanca. eu o stiu doar de la distanta, asa ca pot sa ti-o arat cu dej’tu’. anita si bursha se cunosc cu ea. si dana si tzatza o stiu…

  4. trebuie s’o vad, multumesc.
    si de China de la Pink Martini’mi place.

  5. 5 Ciocio

    da’ de Paris (de la Hilton) ce zici?
    sau Atena de la… Atena…

  6. le incurci ma… eu ziceam de tzari!
    ca asa si Bucur a fost un om misto… crEscut in gashca!

  7. Dacă nu mă chema Ana nu comentam, glumesc!

    Cele mai tari nume pe care le-am auzit au fost: Costela (da, există astfel de nume), Constantina (mai des, nu e scurt dar foarte masculin) şi Neguţa (ăsta e deja sexy, cred că ar fi fost şi mai tare dacă era Negruţa).

    Şi mai interesant este cum ar suna ele pe scurt :D daca ne gandim la tendinta oamenilor de a folosi prescurtari (gen Vali in loc de Valentina sau Flori in loc de Florentina)

  8. sau Gabi in loc de “auzi? da’ e baiat sau fata? adica sper sa fie fata dar na… nici c’un baiat nu mi’ar fi rusine”
    Gabi si Vali sunt numele date de parintzii fara chef de a cauta nume in functie de sex. na

    iar pe mine ma cheama Constantin. Am incercat sa’l scurtez. cu Costel nu aveam succes la fete iar cu Costin avea succes vecinul/prietenul meu de pe atunci pe care chiar asa il chema.
    damn it! Costi suna prea manelistic iar Tica si Tinu ieseau clar din discutie… m’am lasat pagubash si’am devenit oaie. oaie roz.

    Costel inca sunt pentru familie si job.

    N’O SA VEZI IN NICIUN JURNAL INTIM DE CLASA A 7-A A UNEI FETE, NUMELE DE COSTEL!!!

  9. Lasă că mai ştiu eu un director Vasile, când am auzit-o pe soţia lui că-l strigă Vali m-am uitat prin preajmă să văd cine e.

    La Constantin ar merge o prescurtare exagerată: Cos! Dacă nu şi nu, luat ca atare. Trebuie să recunoaştem, Constantin e mai frumos decât Vasile. Mai ales de când am văzut filmul cu Keanu Reeves cu acelaşi nume.

  10. în clasa a.. unsprezecea, cred, m-am pupat cu o fată pe care o chema petruţa. mult, mult mi-a plăcut numele ei. şi-mi mai place şi-acum. şi – norocul meu – era şi frumuşică foc.

    şi-mi plac următoarele nume de fete din popor: catrina, catrinel, ileana, ilinca, maria..
    nu pot spune acelaşi lucru despre ion, gheorghe, vasile..

    ş-un unchi de-al meu, căsătorit c-o mătuşă d-a mea (natural), oameni foarte, foarte mişto, de altfel: NENEA lili şi TANTI vali.

  11. we love you, costele! :*

  12. 12 stef

    Exista si Negrutza, si exista si Codrutza, probabil ca in curand o sa cunosc o Albutza… prietena buna cu Preierutza…. si asta vorbind doar de numele de fete ;))

  13. la Constantin nu merge nimic. le’au luat altii si le’au facut de râs.
    sunt convins ca daca nu ar fi existat cuplul “Leana si Costel” eu as fi avut mai mare succes cu numele meu prescurtat.
    dar merge Constantin. suna foarte serios. pai macar la nume sa par serios.

  14. 14 petite

    AZI am aflat: o cheama BOMBOANA EUGENIA in buletin!! (pe o tipa) &(are peste 45 de ani, naturalmente) :D

  15. am inventat numele de Arakaunta. cum sună? este eroina telenovelelor mele de pe blogul unguresc.

  16. @petite – trebuie sa’l furam si sa’l scanam… sau sa’l furezi si sa’l scanezi. neaparat.

    @ana – prea complicat… mai ales ca atunci cand scrii in jurnale nu stai sa te intrebi daca e cu c sau cu k. sau daca ai primit intrebarea asta de la baieti de clasa a 7-a… na… sigur te au pe undeva.

  17. 17 maslinutza

    Cosetl :) prietenii stiu de ce :)

  18. 18 Ciocio

    stiam o tipa cu prenumele LICA.

  19. lipsa de inspiratie.
    e ca si cum ai avea numele Escu.

  20. 20 Bumb

    mie-mi place Bucur, am sa-l tin minte.

    iar Constantin mai poate fi prescurtat Tinel. am un unchi.

  21. @maslinutza DA! Cosetl imi place mult… si a venit din greseala pe lume si stiu cel putin 4 persoane care’mi spun asa. :) mersi.
    dar nu vreau sa devina prea personal acest post, da?

  22. 22 Costel Gilca

    Eu sunt costel si ma bucur, pentru ca intr-un fel e un nume deosebit:)) in sensul ca e relativ rar. Apoi are numai consoane si nici o vocala adevarata, ci doar de conjunctura. E un nume sec. NU spune nimic, astfel incat ii poti da tu valente in functie de personalitatea ta. Nu poti spune ca cei cu Costel sunt pe o anmita directe.
    Pe bebeluza mea o cheama Liza

  23. :) bine te’am gasit Costeleeeeeeeee!
    eu am avut probleme cu numele Costel cand m’am prezentat in fata a doua domnisoare la biliard.
    au bufnit in ras “Costel… tractoristu?” si de’atunci, pe toata perioada liceului, m’am cam potolit.

  24. 24 Ciocio

    ce proaste. tractoristu’ e mai degraba costica. sau betivul satului, care sta toata ziua in carciuma.
    costel(ush) ;)) mie mi se pare dragut/simpatic – ca-l asociez cu tata. ;)) iar constantin e un nume chiar frumos. poate un pic cam lung, dar cu rezonanta.

  25. Este Argentina. Am avut colega de clasa in I-IV

  26. exista foarte multe sanse sa fie aceeasi. :)

  27. Slabe sanse da nu se stie niciodata.
    Cele mai interesante nume de fete care le-am auzit vreodata is Agafia si Mugurel

  28. Vai ce lapsus am avut, mai ştiam eu una şi nu îmi aduceam aminte: din categoria “pe Ticuţa trebuia să o cheme Tincuţa” :D

    asta e similara cu tranvai in loc de tramvai si albocalmin in loc de algocalmin

  29. si Costel in loc in Cornel, stiu eu.

  30. Sau Betonela.

  31. 31 Costel Gilca

    pe bunica mea o cheama Ivinitza, probabil femininul de la Ivan, in romana Ion. De unde pana unde au ajuns ei sa faca femininul de la Ivan, prin anii ’20.

    Mai stiu pe cineva MItica, si e unui Trandafir (numele de botez).

    Stiam si eu pe cineva Argentina,

    By the way, la multi ani tuturor Ionilor

  32. …fie ei cu gandire pozitiva sau negativa.

    numele care nu’si au locul decat la masculin sunt cele provenite de la parinti suparati ca n’au avut baiat si au zis ca tre’ sa profite de numele care lor li se pare ideal.
    si’n plus, pe vremea aceea, nu stiu daca se putea afla sexul copilului.

  33. 33 Ciocio

    …ar mai fi Iona…
    asta-i de baiat, da’ eu zic ca merge si la fata – chiar mai bine.

  34. 34 Ciocio

    a, da: ca masculin al lui Ion. hihi!…

  35. 35 Ciocio

    si ca sa am trei posturi consecutive: scuze. inventati un buton de edit, va rog.

    (poate incep sa vorbesc singura si cu mine insami pe blogu’ lu’ oaie.)

  36. 36 vasilyi

    eu ma intreb cati baieti au jurnal in clasa a 7-a…

  37. eu ma intreb daca poti afla cumva, vreodata…

  38. Nu neapărat în jurnal. La spatele caietelor de română :D

  39. 39 cherie

    petronela.
    am zîs. :)


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

